خرید دستگاه دوخت گونی از فروشگاه نخ سرکیسه

 دستگاه بسته بندی و دوخت گونی

دستگاه دوخت گونی یا سرکیسه دوز یک دستگاه بسته بندی است که برای دوخت کیسه‌های نخی یا پارچه‌ای، کاغذی و یا پلاستیکی در صنایع بسته بندی کاربرد دارد که بیشتر با نام دستگاه دوخت گونی برنج شناخته می‌شود. دستگاه گونی دوزی، چرخ گونی دوز، چرخ سرکیسه دوز، چرخ دوخت گونی و دستگاه دوخت کیسه نیز از نام‌های دیگر این دستگاه است.


نحوه کار سرکیسه دوز

چرخ سرکیسه دوز یا دستگاه دوخت گونی به طور متوسط در هر 5 ثانیه یک کیسه را کوک می‌زند یا می‌دوزد. نحوه عملکرد این گونی دوز مانند دیگر چرخ‌های خیاطی است که با یک سوزن و با حرکت از بالا به پایین دوخت را انجام می‌دهد. برخی از این دستگاه‌های سرکیسه دوز به طور دستی عمل می‌کنند و باید با نیرو و فشار دست عملیات دوخت را انجام داد که به آن دستگاه دوخت گونی دستی گفته می‌شود.

دستگاه دوخت گونی دارای سوزن‌های مختلف با اندازه‌های متفاوت است که باعث می‌شود بتوان برای هر کیسه، دوخت مناسب با آن را انجام داد و نیازی به چندین سرکیسه دوز متفاوت نباشد.

کاربرد چرخ گونی دوز

برای دوخت و بسته بندی گونی برنج، کیسه سیمان، گونی آرد، انواع مواد پودری و در کل هر محصولی که در ابعاد بزرگ بسته بندی می‌شوند از دستگاه دوخت گونی استفاده می‌شود. در کارخانه ها و تولیدی‌های بزرگ برای دوختن کیسه‌های بزرگ که به آنها جامبوبگ گفته می‌شود نیز از دستگاه دوخت گونی استفاده می‌شود.


انواع دستگاه گونی دوز

دستگاه دوخت گونی دستی

دستگاه دوخت گونی دستی مدل کوچک و قابل حمل سرکیسه دوز است که برای کارگاه‌ها و کسب و کارهای کوچک مناسب است. سرکیسه دوز دستی می‌تواند شارژی یا برقی باشد و همچنین به دو نوع زیر تقسیم می‌شود :


سرکیسه دوز کوچک : هر چرخ گونی دوز دستی کوچک در یک شیفت کاری قابلیت دوخت 700 عدد کیسه یا گونی را دارد.

نخ سرکسیه

Comments

Popular posts from this blog

بهترین کابل رابط پرینتر موجود در بازار ایران سال ۱۴۰۰

فروش پروفیل گالوانیزه در شرکت کانکت