بهترین کابل رابط پرینتر موجود در بازار ایران سال ۱۴۰۰

 در حال حاضر پرینتر ها و اسکنر ها، یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین ابزار های افراد جامعه می باشد چرا که این دستگاه ها قادر خواهند بود اطلاعات،فایل ها، اسناد و مدارک درون کامپیوتر ها و یا سیستم های شخصی هر فرد یا سازمان دولتی و غیردولتی را به یک کاغذ و محصول فیزیکی تبدیل کند.


یک پرینتر و یا یک اسکنر باکیفیت و عالی برای خرید، علاوه بر چاپ رنگی، داشتن قابلیت حسگر لیزری، نمایشگر باشفافیت بالا و صفحه مناسب با کابری آسان، اندازه و قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذ، نیاز به یک کابل رابط پرینتر یا یک کابل رابط اسکنر بسیار خوب و مناسب نیز دارد؛ چرا که در صورت نداشتن یک کابل رابط پرینتر عالی، دیتاهای درون سیستم به طور مناسب و با سرعت بالایی منتقل نمی شود و ممکن است در آینده، مشکلات و دردسر های بزرگی را برای شما به ارمغان بیاورد.


اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که “بهترین کابل رابط پرینتر موجود در بازار ایران کدام مدل کابل است؟ ” نگران نباشید ما در این مقاله از مخاطب می خواهیم پرفروش ترین و بهترین کابل رابط پرینتر سال 1400 را به شما معرفی کنیم. پس ما همراه باشید.


پرفروش ترین کابل رابط پرینتر سال 1400 در بازار ایران 


معرفی رایج ترین و بهترین کابل رابط پرینتر بازار ایران

خب همان طور که احتمالا شما هم می دانید تنوع مدل ها و برند های تولید کننده ی کابل رابط پرینتر و هم چنین کابل رابط اسکنر در بازار های داخلی و خارجی بسیار زیاد است؛ از طرفی همین موضوع کمی انتخاب پرفروش ترین و مناسب ترین مدل کابل رابط پرینتر را، سخت تر کرده است. از همین رو اگر هنوز برای انتخاب بهترین کابل رابط پرینتر مورد نظر خود سردرگم هستید و گیج شده اید، نگران نباشید ما در ادامه بهترین ها را بررسی کرده ایم و آن ها را به شما معرفی می کنیم.


1-کابل پرینتر تسکو

کابل پرینتر تسکو


اگر تاکنون خرید یک پرینتر یا یک اسکنر را تجربه کرده باشید، قطعا شما هم اطلاع دارید که اغلب شرکت های سازنده و یا تولید کننده ی پرینتر ها و اسکنر در جهان به هیچ عنوان کابل رابط پرینتر یا کابل رابط اسکنر را در درون دسته بندی محصول خود قرار نمی دهند و همین امر موجب نارضایتی برخی از خریداران این مدل از محصولات می شود.


اما راه حل این مشکل بزرگ چیست؟ برخی از شرکت ها و برند هایی که در حوزه طراحی و ساخت لوازم جانبی موبایل، لپ تاپ و… به صورت حرفه ای فعالیت می کردند پس از مشاهده این نیاز بازار دست به کار شدند و شروع به ساخت کابل رابط پرینتر برای این مشتریان انواع کابل رابط در سرتاسر جهان شدند و این امر باعث شد  که فروش شرکت های سازنده لوازم جانبی و کابل رابط پرینتر در مدت کوتاهی چندین برابر شود.


یکی از این برند های فوق العاده قدرتمند و معتبر که امروزه خودش نیز تولید کننده بهترین و پرفروش ترین پرینتر ها و اسکنر ها می باشد و در حال حاضر نیز کابل رابط پرینتر و کابل رابط اسکنر نیز می سازد، برند تسکو می باشد. امروزه کابل رابط پرینتر تسکو یکی از پرفروش ترین و پرکاربرد ترین کابل رابط پرینتر نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر بازار های جهانی می باشد.


این مدل از بهترین کابل رابط پرینتر ویژگی مثبت و قابلیت های فوق العاده ای دارد که می تواند خودش را اثبات کند، اما یکی از مهم ترین و رایج ترین دلایلی که بیش از 85 درصد افرادی که این محصول را از میان صد ها مدل و برند تولید کننده کابل رابط پرینتر و اسکنر انتخاب کرده اند، تنها داشتن کابل 3 متر و نسبتا بلند آن بوده است.


شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید: بهترین کاتریج پرینتر

مشخصات کلی کابل پرینتری تسکو را یکجا ببینید:

طول کابل:3 متر

نوع اتصال به کامپیوتر:USB

سایر مشخصات:سازگار با USB 2.0 و USB 3.0

فرض کنید شما کارمند یک سازمان دولتی و یا یک شرکت خصوصی هستید و قصد دارید اسناد، مدارک یا گزارشات روزانه خودتان را پرینت یا اسکن کنید و به دلیل شلوغی، نبود فضای کافی برای گذاشتن پرینتر یا اسکنر شرکت نیاز دارید که پرینتر را در فاصله دورتری از سیستم و یا لپتاپ خود قرار دهید؛ اینجاست که داشتن یک کابل بلند رابط پرینتر می تواند کمک شایانی به شما بکند و شما می توانید به راحتی با 3 متر کابل تسکو این مشکل بزرگ خودتان را، حل کنید.


اما اگر نگران هستید که آیا این کابل از پورت های USB پرینتر یا اسکنر شما پشتیبانی می کند یا خیر؟ و می ترسید که پس از خردی این کابل فوق العاده باکیفیت، متوجه شوید که این کابل به پرینتر شما نمی خورد، باید این نوید را به شما بدهیم که به هیچ عنوان نگران نباشید!!! چرا که کابل پرینتر برند تسکو خوشبختانه از هر دو درگاه USB 2.0 و USB 3.0  به راحتی پشتیبانی می کند.


نقاط قوت:                                                                    نقاط ضعف:


کیفیت خوب                                                                 یافت نشد!


مناسب برای فاصله زیاد تا سه متر


جنس پوسته کابل عالی


رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره کابل پرینتر تسکو:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره کابل پرینتر تسکو



 


نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره کابل پرینتر تسکو:

خیلی جنس عالی داشت و اندازه ۳ متر هم دست آدمو راحت میزاره برای جابجایی پرینتر.قیمتش هم نسبت به کابلای دیگه خیلی خوب بود. دم تسکو گرم.مناسب و با کیفیتخیلی خوبه، جنسش خوبه، از کارش راضیم ، توصیه میکنم خریدش رو. در کل بخوام بگم بنظر من جنس خوبی دارد و اندازه آن برای کسانی که میخواهند فاصله تا پرینتر شأن حدود سه متر باشد مناسب است


2-کابل USB پرینتر 1.5 متری

کابل USB پرینتر 1.5 متری


اگر کمی به گذشته ها بروید و پرینتر ها و اسکنر های های آن زمان را مورد بررسی قرار دهید، متوجه می شوید که درگاه و پورت های اتصال رایانه در آن ها با نسخه هایی که امروزه طراحی و ساخته می شود، چه قدر تفاوت کرده است. تا به حال اسم درگاه‌های پارالل و سریال به گوشتان خورده است؟ آیا می دانید این مدل درگاه چه کابردی دارند یا بهتر بگوییم در گذشته چه کاربردی داشتند؟


همان طور که قبلا هم گفتیم پرینتر های قدیمی تر با پرینتر ها و اسکنر های جدیدتر، تفاوت های چشمگیری دارند. یکی از مهم ترین و واضح ترین این اختلافات، قطعا درگاه های اتصال به رایانه در آن ها می باشد؛ در گذشته اغلب پرینتر ها و اسکنر های موجود از درگاه هایی به نام درگاه‌های پارالل و سریال برای اتصال پرینتر یا اسکنر ها به سیستم شخصی یا لپ تاپ و رایانه شرکتی استفاده می کردند.


اما امروزه خوشبختانه در حال حاضر این درگاه ها به هیچ عنوان در پرینتر  و دستگاه های مدرن امروزی هیچ کاربردی ندارد و در کم تر شرکت یا سازمانی خواهید دید که امروزه از این درگاه های قدیمی استفاده کنند. در چند سال اخیر با رشد و پیشرفت روز افزون تکنولوژی و طراحی و توسعه قابلیت های دستگاه ها، اتصالات و هم چنین پورت های دیگری مثل Ethernet ، USB و Wireless در این دستگاه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد.


مشخصات کلی کابل USB پرینتر 1.5 متری را یکجا ببینید:

طول کابل:1.5 متر

نوع اتصال به کامپیوتر:USB

سایر مشخصات:کابل استاندارد پرینتر، مناسب برای استفاده بر روی تمامی پرینتر ها

در میان تمامی این اتصالات، بیش ترین و رایج ترین اتصالی که در حال حاضر بیش تر شرکت های تولید کننده پرینتر و یا اسکنر از آن در طراحی محصول برند خود استفاده می کنند، اتصال معروف USB می باشد؛ این موضوع تا حدی همه گیر شده است که امروزه کم تر پرینتر یا اسکنری می بینید که به هیچ عنوان از اتصال یو اس بی در محصول آپدیت شده خود استفاده نکند.


یکی از پرفروش ترین و بهترین کابل رابط پرینتر موجود در بازار ایران در سال 1400، کابل USB پرینتری است که تصویر آن در فوق مشاهده می کنید؛ طول کابل این مدل از بهترین کابل رابط پرینتر تقریبا 1.5 متر می باشد که می تواند به اتصال آن را به انواع پرینتر ها و انتقال هر چه سریع تر اطلاعات و در نتیجه انجام عمل پرینت، کپی و یا اسکن کمک کند.


نقاط قوت:                                                                    نقاط ضعف:


کابل و سوکت قوی                                                         محصول کشور چین


قیمت مناسب


طول کابل مناسب


جنس عالی


 


در ضمن بسیاری از افراد متخصص در حوزه آی تی و تکنولوژی، معتقدند که این مدل از کابل رابط پرینتر شباهت بسیار زیادی با پرفروش ترین کابل USB کانن دارد که احتمالا در همین مقاله چند نمونه از کابل رابط های پرینتر برند کانن را معرفی خواهیم کرد که احتمالا به درستی خودتان متوجه این شباهت می شوید.


رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره کابل USB پرینتر 1.5 متری:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره کابل USB پرینتر 1.5 متری



 


نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره کابل USB پرینتر 1.5 متری:

قیمت مناسبی داره طول کابل خوبه و کاملا سالم بود و بسیار کار راه اندازه و در واقع جنس بسیار مرغوب داره، البته اینم بگم که دوستان این محصول ساخت کشور چین می باشد و خلاصه که برای پرینتر شارپ من مناسب بود به نظرم عالیه تو خریدش شک نکنید رفقااا 🙂


3-کابل پرینتر دیتالایف مدل PR001

کابل پرینتر دیتالایف مدل PR001


کاملا حق با شماست شاید برای اولین بار که تصویر کابل پرینتر دیتالایف مدل PR001 را ببینید در عین تعجب با خودتان بگویید که این مدل از کابل رابط پرینتر چه قدر شبیه کابل USB پرینتر 1.5 متری می باشد؟!! بله درست شاید در نگاه اول این دو کابل از لحاظ ظاهری و شکل بیرونی شباهت زیادی داشته باشند.

Comments

Popular posts from this blog

فروش پروفیل گالوانیزه در شرکت کانکت

خرید دستگاه دوخت گونی از فروشگاه نخ سرکیسه