چه زمانی می توان تزریق چربی به صورت را انجام داد؟

 اگر ناحیه ای در صورت شما چروکیده و فرورفته است.

اگر بخواهید تاثیر دائمی بیشتری در مقایسه با پرکننده های موقت داشته باشید.

اگر بخواهید چین و چروک یا جای زخم را از بین ببرید ، فرورفتگی های بدنتان را پر کنید و صورت و دستتان را جوانتر کنید.

برای بازسازی سینه ها، پر کردن چروک های آن یا مخفی کردن جای ایمپلنت های سینه

نکات مثبت تزریق چربی به صورت

– پیوند اتولوگ (پیوند از بدن خودتان) به عنوان پرکننده های پوستی، خطر واکنش های حساسیتی به مواد بیگانه را کاهش می دهد.


– نتایج حاصل از پیوند چربی کاملا طبیعی، با ماندگاری بالا و ایمن و بدون خطر می باشند.


– تزریق چربی یک کار بدون تهاجم برای جوان سازی صورت است.


نکات منفی تزریق چربی به صورت

۱- زمان تهیه و آماده سازی بافت چربی برای تزریق چربی، در مقایسه با پرکننده های بسته بندی شده طولانی تر است.


۲- تزریق چربی در هر حال یک عمل جراحی محسوب می شود و ریسک بالایی دارد.


۳- با وجود تاثیر ماندگارتر در مقایسه با پرکننده های پوستی، تزریق چربی گران تر است.


۴- با اینکه بطور میانگین ماندگاری بالاتری دارد، اما این بازه بطور دقیق قابل پیشبینی نیست و از چند روز تا چند سال می تواند متغیر باشد!


۵- برای تاثیر بهتر، ممکن است شما مجبور به تکرار چند باره ی این کار شوید.


۶- بر خلاف ژل های هیالورونیک اسید که با یک تزریق به حالت اولیه بازمی گردند، در صورت پشیمانی راهی برای جذب چربی وجود ندارد.


۷- در تزریق چربی نتیجه کار بیشتر به پف شباهت دارد و معمولا برای پر کردن صورت بکار می رود، در حالیکه ژل قابلیت فرم دهی بالایی دارد و از زمان رواج آن در دنیای زیباسازی و جوانسازی صورت، کاربرد فراوان تری نسبت به چربی دارد.



این موارد از مهم ترین نکات مثبت و منفی تزریق چربی به صورت هستند که باید قبل از انجام مد نظر قرار گرفته شود. اگر می خواهید بر روی چیزی که منحصر به شماست تمرکز کنید، با پزشک جراح زیبایی خود صحبت کنید.


  انواع روشهای زیباسازی و جوانسازی پوست و ویژگی های آنها

مراحل تزریق چربی


عمل تزریق چربی چگونه انجام می شود؟

برای تزریق چربی به صورت یا بدن، چربی از یکی از اندام های شما استخراج می شود، شسته شده و پالایش می شود و بعد توسط سوزن های مخصوص زیبایی به نواحی مد نظر تزریق می شود. ممکن است نیاز باشد برای دستیابی به نتایج دلخواه، نیاز به تکرار چند باره این عمل باشد. تزریق چربی را می توان در سه مرحله توضیح داد:


# استخراج چربی

پزشک شما با کمک خودتان یک ناحیه را برای استخراج چربی انتخاب کرده و آن جا را بی حس می کند. سپس یک برش کوچک در آن جا ایجاد می کند، از یک روش استریل سازی استفاده کرده، سپس از یک مکنده برای استخراج چربی استفاده می کند.


# پالایش و انتقال چربی

زمانی که مقدار مورد نظر چربی را از آن ناحیه استخراج کردند، جراح آن را پالایش میکند و سلول های چربی را برای انتقال با سرنگ های کوچک آماده می کند. خاص سازی چربی ممکن است با سانتریفیوژ کردن آن و حذف ناخالصی ها صورت بگیرد.


# قرار دادن آن در محل مورد نظر

ناحیه مورد نظر برای پیوند آماده خواهد شد. جراح شما یک سوزن یا لوله را به مکان مورد نظر و ناحیه برش داده شده وارد می کند. سوزن معمولا برای چند بار به ناحیه ی مورد نظر وارد شده و خارج می شود. هر بار که سوزن خارج شود، مقداری از چربی طبیعی با دقت به روی بافت قبلی اضافه خواهد شد. این عمل چندین بار تا بدست آوردن نتایج دلخواه و به وجود آمدن بافت چربی مورد نظر تکرار خواهد شد.


بعضی از جراحان توصیه می کنند تا ناحیه ی پیوند برای نتایج رضایت بخش ماساژ داده شود. دیگران توصیه می کنند برای بدست آوردن خطوط مناسب از روش جایگذاری استفاده کنند. ممکن است پزشک ناحیه پیوند را با باند بپوشاند.


هدف پزشک زیبایی شما این است که شما به زیباترین و طبیعی ترین نتایج برساند و عمل جراحی آسان و راحتی را تا حد ممکن تجربه کنید.


چگونه برای تزریق چربی آماده شوم؟

بدون در نظر گرفتن اینکه تزریق چربی به صورت قرار است انجام شود و یا به سینه و باسن، آب خوردن به اندازه و کامل قبل و بعد از جراحی برای به دست آوردن بهترین نتایج و بهبودی خیلی مهم است. برای بهبود عمل تزریق چربی پزشک  از شما می خواهد:


– حداقل شش هفته قبل از جراحی سیگار کشیدن را برای ترمیم بهتر و جلوگیری از به جا ماندن جای زخم کنار بگذارید.


– از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) و ویتامین هایی که ممکن است خونریزی را بیشتر کنند خودداری کنید.


– به گونه ای هماهنگ کنید که بعد از عمل کسی شما را به خانه برساند و حداقل برای ۲۴ ساعت کنار شما بماند.


درمان آکنه با پانچ صورت


در روز تزریق چربی چه چیزی را انتظار داشته باشم؟

تزریق چربی شما ممکن است در بیمارستان، درمانگاه زیبایی یا مطب انجام شود.


  انواع روشهای زیباسازی و جوانسازی پوست و ویژگی های آنها

مدت زمان این عمل به این بستگی دارد که چه مقدار چربی برای استخراج نیاز است و این کار از چند محل قرار است انجام شود. مشخص است که در مقایسه با پر کردن سینه و باسن، برای پر کردن صورت چربی کمتری نیاز است.


نیاز است شما داروهایی مصرف کنید تا در حد امکان راحت باشید. ممکن است برای تزریق چربی مکررا از بی حس کننده های تزریقی برای بیمار استفاده شود، گرچه امکان دارد مواقعی نیز از بیهوشی استفاده شود.


برای ایمنی تزریق شما، مانیتور های مختلفی برای چک کردن ضربان قلب ، فشار خون و میزان اکسیژن خون شما استفاده می شوند.


پزشک شما طبق برنامه ای که از قبل با شما هماهنگ کرده است پیش می رود. زمانی که تزریق شروع می شود، او ممکن است از چند روش درمانی استفاده کند، یا روشش را برای بدست آوردن بهترین نتیجه تغییر دهد. مهم است که شما احساس راحتی کنید و به پزشکتان اعتماد کنید تا این تصمیم را بگیرد.

دکتر لاغری

Comments

Popular posts from this blog

بهترین کابل رابط پرینتر موجود در بازار ایران سال ۱۴۰۰

فروش پروفیل گالوانیزه در شرکت کانکت

خرید دستگاه دوخت گونی از فروشگاه نخ سرکیسه